Odwiedź naszą stronę internetową
  • STRONA GŁÓWNA
  • AGENDA
  • PATRONI I SPONSORZY
  • REGULAMIN
  • PRELEGENCI

REGULAMIN KONFERENCJI Cannabis Future 2025

§1. Postanowienia ogólne



1. Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa zasady uczestnictwa w konferencji pod nazwą: „Cannabis Future 2025”, zwanej dalej „Konferencją”.



2. Organizatorem Konferencji jest Max Hemp Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Oławie; adres: ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława , KRS: 0000665469, NIP: 9141566659, REGON: 366646359], zwany dalej „Organizatorem”.



3. Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników Konferencji od chwili dokonania rejestracji lub przystąpienia do udziału w Konferencji.



4. Celem Regulaminu jest zapewnienie sprawnej organizacji Konferencji, uregulowanie praw i obowiązków Organizatora oraz uczestników, a także określenie zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialności.



5. Konferencja może odbywać się w formie:
a) stacjonarnej – w miejscu i terminie wskazanym przez Organizatora,





6. Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.



§2. Definicje



1. Organizator – podmiot odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie Konferencji, wskazany w §1 ust. 2 Regulaminu.



2. Uczestnik – każda osoba fizyczna lub prawna, która dokonała prawidłowej rejestracji i bierze udział w Konferencji w jednej z form przewidzianych przez Organizatora.



3. Prelegent – osoba, której wystąpienie, referat, prezentacja lub udział w panelu został zatwierdzony przez Organizatora.



4. Partner/Sponsor – podmiot wspierający organizację Konferencji, prezentujący swoje usługi lub produkty w trakcie wydarzenia.



5. Rejestracja – proces zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i akceptację Regulaminu.



6. Opłata konferencyjna – kwota należna Organizatorowi za udział w Konferencji, określona w cenniku obowiązującym w danym roku, o ile Organizator przewidział odpłatność.



7. Konferencja online – udział w wydarzeniu w formie zdalnej z wykorzystaniem wskazanej przez Organizatora platformy internetowej.



8. Certyfikat uczestnictwa – dokument potwierdzający udział w Konferencji, wydawany przez Organizatora po spełnieniu określonych warunków.



§3. Warunki uczestnictwa



1. Uczestnictwo w Konferencji możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez formularz udostępniony przez Organizatora na stronie internetowej https://konferencja.maxhemp.pl/



2. Rejestracja jest ważna po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, akceptacji niniejszego Regulaminu oraz po dokonaniu opłaty konferencyjnej.



3. Organizator dopuszcza następujące formy uczestnictwa w Konferencji:
a) uczestnik czynny – osoba wygłaszająca referat, prezentację, prowadząca warsztat lub panel dyskusyjny,
b) uczestnik bierny – osoba biorąca udział w Konferencji bez własnego wystąpienia,




4. Liczba miejsc na Konferencji jest ograniczona, a o przyjęciu decyduje kolejność dokonania rejestracji i wpłaty opłaty konferencyjnej.



5. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku wyczerpania limitu miejsc lub niezgodności zgłoszenia z zasadami Konferencji.



6. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym prawdziwych i aktualnych danych.




§4. Opłaty i warunki płatności



1. Udział w Konferencji jest odpłatny.



2. Koszt uczestnictwa w konferencji podany jest na stronie https://konferencja.maxhemp.pl/



3. Opłatę konferencyjną należy uiścić w terminie wskazanym przez Organizatora. Brak wpłaty w wyznaczonym czasie skutkuje anulowaniem rejestracji.



4. Organizator wystawia faktury VAT na podstawie danych podanych w formularzu rejestracyjnym.



5. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji lub nieobecności uczestnika, opłata nie podlega zwrotowi.



6. W przypadku odwołania Konferencji przez Organizatora uczestnikowi przysługuje zwrot 100% wniesionej opłaty konferencyjnej.




§5. Program konferencji



1. Szczegółowy program Konferencji jest publikowany przez Organizatora na stronie internetowej […] oraz może być udostępniany uczestnikom drogą elektroniczną.



2. Program Konferencji obejmuje w szczególności:
a) wystąpienia i referaty prelegentów,
b) panele dyskusyjne i sesje tematyczne,
c) warsztaty praktyczne,
d) prezentacje sponsorów i partnerów,
e) wydarzenia towarzyszące.



3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Konferencji, w tym do zmiany prelegentów, godzin i kolejności wystąpień, a także do odwołania poszczególnych punktów programu, bez zmiany ogólnego charakteru Konferencji.



4. W przypadku zmian w programie Konferencji Organizator zobowiązuje się poinformować uczestników drogą mailową.



5. Uczestnicy, którzy zgłosili wystąpienia (np. referaty, prezentacje), zobowiązani są do dostarczenia materiałów w terminie i formacie określonym przez Organizatora.




§6. Obowiązki i prawa uczestników



1. Uczestnicy Konferencji zobowiązani są do:
a) przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu,
b) stosowania się do poleceń Organizatora i osób przez niego wyznaczonych,
c) zachowania zgodnego z zasadami kultury osobistej oraz poszanowania innych uczestników,
d) korzystania z udostępnionej infrastruktury w sposób zgodny z jej przeznaczeniem,
e) przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu odbywania się Konferencji.



2. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone z jego winy podczas trwania Konferencji.



3. Uczestnik Konferencji ma prawo do:
a) udziału we wszystkich punktach programu przewidzianych dla jego formy uczestnictwa,
b) otrzymania materiałów konferencyjnych (jeżeli zostały przewidziane przez Organizatora),
c) zadawania pytań prelegentom w ramach przewidzianych sesji dyskusyjnych,
e) zgłaszania reklamacji zgodnie z procedurą wskazaną w niniejszym Regulaminie.



4. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konferencji uczestników, których zachowanie narusza postanowienia Regulaminu, w szczególności zakłóca przebieg wydarzenia lub narusza dobra osobiste innych osób.




§7. Obowiązki i prawa organizatora



1. Organizator zobowiązuje się do:
a) przeprowadzenia Konferencji zgodnie z ogłoszonym programem, z zastrzeżeniem prawa do zmian określonych w §5,
b) zapewnienia odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających udział w Konferencji,
c) dostarczenia uczestnikom materiałów konferencyjnych (jeżeli zostały przewidziane),
d) wystawienia certyfikatów uczestnictwa (w formie papierowej lub elektronicznej),
e) poinformowania uczestników o wszelkich zmianach dotyczących Konferencji.



2. Organizator ma prawo do:
a) wprowadzania zmian w programie Konferencji, w tym zmiany prelegentów i harmonogramu,
b) zmiany formy Konferencji (stacjonarna, online, hybrydowa) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Organizatora,
c) odmowy rejestracji uczestnika, którego zgłoszenie nie spełnia warunków określonych w Regulaminie,
d) odmowy udziału uczestnikowi naruszającemu zasady Regulaminu lub zakłócającemu przebieg Konferencji,
e) utrwalania przebiegu Konferencji w formie zdjęć, nagrań audio i wideo oraz wykorzystywania ich w celach dokumentacyjnych, promocyjnych i marketingowych, z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych.



3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) zdarzenia spowodowane siłą wyższą uniemożliwiające przeprowadzenie Konferencji zgodnie z planem,
b) rzeczy osobiste uczestników pozostawione bez nadzoru w miejscu odbywania się Konferencji.




§8. Reklamacje



1. Uczestnik ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą organizacji lub przebiegu Konferencji.



2. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres e-mail Organizatora:konferencja@maxhemp.pl, w terminie do 14 dni od zakończenia Konferencji.



3. Reklamacja powinna zawierać:
a) dane identyfikujące uczestnika (imię, nazwisko, adres e-mail użyty przy rejestracji),
b) opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji,
c) wskazanie żądania uczestnika.



4. Organizator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i informuje uczestnika o wyniku postępowania reklamacyjnego drogą elektroniczną.



5. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna, z zastrzeżeniem przepisów prawa powszechnie obowiązującego.




§9. Ochrona danych osobowych (RODO)



1. Administratorem danych osobowych uczestników Konferencji jest Organizator.



2. Dane osobowe uczestników są przetwarzane w celu:
a) realizacji procesu rejestracji na Konferencję,
b) organizacji i przeprowadzenia Konferencji,
c) wystawienia faktur i rozliczeń finansowych,
d) przesyłania certyfikatów uczestnictwa i materiałów konferencyjnych,
e) realizacji obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze,
f) działań promocyjnych i marketingowych, o ile uczestnik wyraził na to odrębną zgodę.



3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy (udział w Konferencji),
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązki prawne ciążące na Organizatorze,
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Organizatora (kontakt, promocja, dokumentacja wydarzenia),
d) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda uczestnika (np. na przesyłanie informacji marketingowych).



4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Organizatorem przy realizacji Konferencji (np. dostawcom usług IT, hotelom, firmom obsługującym płatności) wyłącznie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wydarzenia.



5. Dane osobowe uczestników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w ust. 2, a po jego upływie – przez czas wymagany przepisami prawa lub do momentu wycofania zgody (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).



6. Uczestnik ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych,
b) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c) przenoszenia danych,
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
e) cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem przed cofnięciem),
f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Konferencji.



8. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Organizatora dostępnej na stronie internetowej […].




§10. Materiały konferencyjne i prawa autorskie



1. Wszelkie materiały udostępniane uczestnikom Konferencji, w tym prezentacje, nagrania, artykuły, abstrakty czy publikacje, stanowią własność Organizatora lub ich autorów i są chronione przepisami prawa autorskiego.



2. Uczestnik ma prawo korzystać z materiałów konferencyjnych wyłącznie w zakresie osobistego użytku, zgodnie z przepisami prawa autorskiego.



3. Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie, publikowanie lub udostępnianie osobom trzecim materiałów konferencyjnych bez zgody Organizatora lub autora danego materiału.



4. Organizator ma prawo do utrwalania przebiegu Konferencji w formie fotografii, nagrań audio i wideo oraz do ich wykorzystania w celach dokumentacyjnych, edukacyjnych, promocyjnych i marketingowych.



5. Zgłoszenie wystąpienia przez uczestnika (np. referatu, prezentacji, artykułu) jest równoznaczne z oświadczeniem, że uczestnik posiada prawa autorskie do zgłaszanego utworu lub prawo do jego wykorzystania.



6. Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystanie materiałów przedstawionych podczas Konferencji w zakresie niezbędnym do:
a) publikacji w materiałach pokonferencyjnych,
b) utrwalenia i archiwizacji przebiegu Konferencji,
c) promocji i dokumentacji działalności Organizatora.



7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treść wystąpień i materiałów przygotowanych przez uczestników Konferencji.




§11. Postanowienia końcowe



1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.



2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej [https://konferencja.maxhemp.pl/].



3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z Regulaminu, jeżeli jest to spowodowane działaniem siły wyższej lub okolicznościami niezależnymi od Organizatora.



4. W przypadku odwołania Konferencji Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty poniesione przez uczestników niezwiązane bezpośrednio z opłatą konferencyjną (np. koszty podróży, zakwaterowania).



5. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora, z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących.



6. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Konferencji i obowiązuje przez cały okres organizacji i trwania Konferencji.




Max Hemp® to polska firma rodzinna, która specjalizuje się w produkcji suplementów diety i ekstraktów z konopi o składzie najbliższym naturze. Firma od 10 lat z powodzeniem realizuje swoją misję dostarczania rzetelnej wiedzy na temat prozdrowotnego potencjału konopi.

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Odwiedź nasz profil na Instagramie
Odwiedź nasz profil na LinkedInie
Ta strona używa ciasteczek (plików cookies) 🍪
Używamy plików cookie, aby upewnić się, że nasza strona internetowa działa poprawnie i że masz jak najlepsze wrażenia. Akceptując, zgadzasz się na używanie przez nas takich plików cookie.

Niezbędne ciasteczka są konieczne do funkcjonowania strony i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane w odpowiedzi na Twoje działania, które sprowadzają się do próśb o usługi takie jak ustawianie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić w swojej przeglądarce blokadę lub ostrzeżenia o tych ciasteczkach, natomiast niektóre elementy strony nie będą wtedy działać. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.


Ciasteczka funkcjonalne pozwalają naszej stronie zapewniać zwiększoną funkcjonalność i personalizację. Mogą być ustawione przez nas lub zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, to niektóre lub wszystkie te usługi mogą działać nieprawidłowo.


Ciasteczka targetujące mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą zostać wykorzystane przez te firmy, aby zbudować profil Twoich zainteresowań i pokazywać Ci bardziej dopasowane reklamy na innych stronach. Wspierają one nasze działania marketingowe I pomagają mierzyć ich skuteczność. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek zobaczysz mniej dopasowane reklamy.


Ciasteczka wydajnościowe pozwalają nam zliczać odwiedziny i źródła ruchu na stronie, dzięki czemu możemy mierzyć i ulepszać działanie naszej strony. W ten sposób możemy określić, które strony są najbardziej lub najmniej popularne i zaobserwować jak użytkownicy poruszają się po nich. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, nie będziemy wiedzieć kiedy odwiedzasz naszą stronę i nie będziemy w stanie analizować jej wydajności.


Ciasteczka nieskategoryzowane to ciasteczka, które nie zostały przypisane do żadnej kategorii ze względu na typ lub przeznaczenie.